amandaperssonz

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda ❤ - 29 april 2013 19:43

Heii!<3


Idag i skolan hade jag kvarsittning!:-O Men det gick bra, jag fick jobba med matte så nu kom jag en bit på det iaf!..<3


Imorgon så ska tjejerna ta spruta, ajaj!:-/ Fast, jag får hoppas att det går bra! Sen har jag det gjort, SKÖNT!:-)<3


Men men... Idag efter skolan så va jag med min bästis Towa B! Vi hade superkul, va pratade typ hela tiden, haha!:-) Men jag tyckte att det var kul!:-)<3


Nu så ska jag kolla på tv!:-)

Ha en kanonbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3

Av Amanda ❤ - 28 april 2013 19:49

Heii!<3


Idag har jag varit på fotbolls cup i Räppe med mitt lag!=) Det har varit superkul!=D<3 Jag vet inte vad vi kom (på vilken plats) men men...<3


När jag kom hem så duschade jag först sedan så åt jag mat och nyss så övade jag läxor...!=)<3 Och nu så sitter jag och bloggar ist!=D


Imorgon så är det skolan igen...:-/ faast, på onsdag så är vi lediga och torsdag och fredag så ska vi praoa så vi går bara två dagar i skolan denna veckan! Fast, tisdag är värst!:-(<3 Usch, sprutan! Men, det kommer nog att gå bra, jag ska ta sprutan med min kompis Mariam!!:-)<3


Nu så ska jag kolla på solsidan!:-)<3

Ha en kanonbra dag alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3


 

:-O

Av Amanda ❤ - 27 april 2013 11:34

Hejj!<3


För det första!:) Tack så jättemkt för att ni skickar in frågor och kommentarer!:) Fortsätt gärna med det, för det är superkul att svara på!:D<3 Snart så ska jag till Växjö med pappa och Emil, det ska bli kul!:D Vi ska kolla på utemöbler!<3


Jah har inte gjort så mtk idag.. Jag har kollat på tv och ätit frukost mm och nu så bloggar jag!:D


Bloggar sen igen, för att pappa kommer snart!<3

Ha en kanonbra dag alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3<3


 


Av Amanda ❤ - 25 april 2013 19:02

Hej!:-(


Dagen idag har varit superDÅLIG!:-( Idag i skolan så fick vi reda på att tjejerna ska ta spruta på tisdag, AJJ!:-( Jag längtar INTE, men jag känner mig ändå ganska lugn!:-)


Vet ni vilka Öster är? Iaf, dom va i våran skola idag!:-) Jag fick tre autografer (tror ja):-)


Men efter skolan så hade jag kul! Då va jag med två kompisar Wilma och Filippa, vi hade superkul!:-D<3 Det kanske kommer en video som vi tre spelade in, få se!:-) Kommentera om ni vill att jag ska lägga ut videon iså fall gör ja de!:-)<3


Men nu så ska jag spela sims!:-)

Ha en kanonbra kväll alla!:-)

Pusshejj!<3

//Amanda!:-):-)<3<3


 

AJJ!  

Av Amanda ❤ - 24 april 2013 20:12

Halloj!<33


Skolan idag va helt okej!:-) På morgonen så va nårra från ngt musem (tror jag) och hälsade på, vi fick göra ett halsband och en flugsmäckare (eller hur man säger)^.^<3 Och så hade vi muntligt förhör på engelskan, det gick bra!:-)<3 Annars så v väll allt som vanligt tror jag!;-)


Efter skolan så va jag med min bästis (Towa B) vi hade superkul! Vi skrattade jättemkt, haha!:-D<3 Så det va superkul!:-D


När jag kom hem så frågade jag mamma om jag fick steka pannkakor, och det fick jag, mumms!^.^ Faast, dom blev sådär lyckade, haha!:-D


Nu så ska jag öva lite läxor och sen så ska jag kolla på tv!:-)

Ha en superhärlig kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3


BFF!<3<3<3


 



 



 

Av Amanda ❤ - 23 april 2013 19:31

Heejj!<3


Idag i skolan så va det matte, svenska, NO, SO och blid för silver gruppen! (berättade om grupperna igår ni vet);-D<3


På bilden så gjorde jag och min kompis Ida A klart våran Mona-Lisa!:-D Så då skulle vi börja göra ett collage ist!:-) Så vi började klippa ut MASSOR små blad!:-D Berättar nån annan gång vad vi ska göra! Kanske när vi är klara, haha!:-D<3


Och idag efter skolan så gick jag hem och först så gjorde jag ingenting, men sen så började jag städa!:-) Jag brukar inte göra det men idag så hade jag inget att göra, och så hade jag bara lust, Haha!<3


Men nu så ska jag kolla på halv åtta hos mig!:-D<3

Ha en kanonbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!<3<3<3


  

Av Amanda ❤ - 22 april 2013 16:31

Hello!<3


Idag på morgonen i skolan så var vi i två grupper som heter guld och silver, jag är med i silver gruppen. Så först så hade jag matte men sen så bytte jag till idrott!:-) Åh efter idrotten så hade vi först rast o sen SO!;-)


Och seeen så hade vi lunch, efter det hade vi NO och engelska!:-) Och sen så va det rast igen!;-) Vi hade tre raster idag för att vi hade långdag!>.< Men efter den sista rasten så skulle vi ha elevens val, men först så bytte vi platser, äntligen!;-D


Och idag efter skolan så va jag men min kompis Towa N eller jag är med henne nu!:) Vi har ätit och så har vi övat läxor och nu sitter vi och bloggar på våra bloggar!:-)snart så ska vi spela fotboll med vårat lag det ska bli kul!:-)



 Ha en kanonbra vecka och dag alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!<3<3<3


 

En bild som jag gjorde när jag hade tråkigt!:-D<3



   Hello!<3

 

Amanda!<3

 

Fotboll!:-D<3

Av Amanda ❤ - 21 april 2013 17:29

Hejsan!<3


Sorry, för att jag inte bloggade mer igår, men jag hann inte!:-)<3 För när jag kom till pappa så duschade jag först sen så va jag ute och spelade fotboll med Emil och sen så grillade vi!:-) Å sen så hade jag inte med mig datorn heller!;D Jo föresten matchen igår gick jättebra, vi vann med 2-0!:-D<3


Idag så har jag varit med en kompis Filiz, det var superkul!:-D<3 Sen så träffade vi två andra tjejer oxå vi kollade på fotboll (cup)!:-)<3


Idag när jag kom hem till mamma igen så gick jag ut på baksidan och grejade lite, eller a jag sopade löv!:-D Men nu så ska vi grilla, mumms!<3


Ikväll så ska jag kolla på solsidan!(Y):-D<3


Ha en superbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!<3<3<3


 


 

Jag & Emil (min bror):-)<3

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards