amandaperssonz

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Amanda ❤ - 19 april 2013 20:54

Hellu!<3


Har inte så mkt att göra just nu, förutom att kolla på tv med Mamma och Emil!..<3 Så därför bloggar jag lite ist!:-)<3


Imorgon ska jag till pappa! Men jag tror inte att Ebba (min kusin ska följa med)!:-( För att jag ska spela fotboll imon innan jag ska till pappa!..


Detta blev inget långt inlägg! o.O Men det va ju nått iaf!:-) Jag bloggar mer imon!:-)


Ha en kanonbra kväll alla!:-)

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<333


 

Av Amanda ❤ - 19 april 2013 19:00

Hejj!<3


Jag har såå tråkigt!:-/ Jag vet verkligen INTE vad jag ska göra!.. Internet funkar inte als bra, så det bara hackar... Så jag kan inte göra så mkt på mobilen heller!>.< Men, om en timme så börjar Let´s dance! Och då har jag nått att göra!:-D, Haha!<3


Men, jag ska fortsätta att fixa lite till med designen och sånt bloggen!:-) Ska byta texter och sånt!:-D<3 Hoppas att det kommer bli bra och att ni kommer gilla det!;-D<3


Ha en kanonbra kväll alla!;-)

Pusshejj!<3

//Amanda!;-)<333


 

Av Amanda ❤ - 19 april 2013 15:56

Hejsan!<3


Nu är det änligen helg, såå skönt!:) Och föresten! Om ni undrar vad jag menade med rubriken, så fick jag en fråga "om jag kunde göra längre inlägg", så det tänkte jag börja med nu!:)<3 Och, föresten fortsätt gärna att skicka in frågor/ kommenarer, för det är så kul att svara på!:)<3


Idag i skolan så fick jag tillbaka min dator! Eller, ja hela väskan!:D Så nu kan jag änligen vara inne på datorn och blogga ist för att blogga från mobilen, för det är inte lika kul!:)<3


Och idag efter skolan så gick jag hem och... Åt en fralla, sen så spelade jag Just Dance 4, det va superkul! Jag levlade till level 33!:D<3 Sen kollade jag en stund på tv!:) Men nu så satt jag på dator för att jag hade tänkt att spela lite sims, meen, jag bloggade innan!:)<3


Efter att jag har spelat Sims så ska jag städa mitt rum! Inte lika kul!:-/  Hoppas att detta blev ett längre inlägg!;D<3 Ikväll så ska jag kolla på Let´s dance! Vem/ Vilka hejar ni på!? Kommentera gärna!:)<3


Ha en kanonbra dag alla!:-)

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<333


 



Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards