amandaperssonz

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Amanda ❤ - 2 april 2013 19:42

Heejj!<33


Idag efter skolan så var jag med min bästis Towa B!:) Det var superkul!..<33 Sedan när jag kom hem så ritade jag lite!;) Och nu så ska jag strax göra läxor! Jag ska sriva en text om min framtid på engelska!.. Jag har äntligen bestämmt vad jag ska skriva!.. Jag och Towa B skrev om våran framtid innan men jag ska skriva det på ett annat papper nu!:)<3


Jo, jag har sagt det en gång innan!.. Men ändå! Snälla sluta skriva in min blogg i Rampljuset för jag kan det själv! Så snälla sluta nu!:)

 

Imorgon efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra, kanske öva lite läxor! Äh, få se... Men imon så ska vi iaf möta killar som är ett år yngre en oss "på fotboll":D Vi får se hur det kommer gå, jag skriver hur det gick när jag kommer hem!:) Och jag bloggar nog äver imon direkt när jag vaknar, fast på mobilen!;)<3

 

Ha en kanonbra kväll alla!:)

Pusshejj!<3

//Amanda!:)<333


 

Laban!<3

 

Laban!<3

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards