amandaperssonz

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Amanda ❤ - 29 mars 2013 18:34

Hejj!:)<3


Detta blir ett kort inlägg! Men jag kan verkligen INTE bestämma mig vilken top header jag ska ha! Så snälla hjälp mig nu! Kommentera här under om vilken ni tycker jag ska ha! Men inget dumt/ elakt!:)


Tack så JÄTTEMKT om ni kommenterar!<33

Pusshejj!<3



 

Kommentera "1" om ni tycker att jag ska ha denna!:)

 

Kommentera "2" om jag ska ha denna!:)

Kom igen, snälla kommentera nu! Då är ni AWESOME!<3


 

Av Amanda ❤ - 29 mars 2013 17:07

Hejj!<3


Som ni säkert vet så har jag varit med min kusin Ebba idag!:) Det har varit superkul!;D


Efter att vi hade kommit hem så gjorde jag och Ebba en blogg! Den heter --> www.kusiner-forever.bloggplatsen.se !:) www.emilkungen03.bloggplatsen.se rätt roligt inlägg det senaste faktiskt!:D<3


Föresten, skicka gärna in frågor och kommentarer till mig fast inget dumt/ elakt! :)


Ha en kanonbra dag alla!:)

Pusshejj<3

//Amanda:)<333


 

Laban! I

 

Bollis!<33

Av Amanda ❤ - 29 mars 2013 11:36

Halloj!<33


Jag har inte hunnit göra så mkt och därför kommer detta inte att bli ett långt inlägg! Men just nu så sitter jag och väntar på att Ebba ska komma (kusinen)...<3


Innan kollade jag på iCarly, men nu så ska jag nog spela lite Sims 3 I Rampljus!<3 Idag kommer jag att lägga ut bilder på öronhängena, lådan och en annan sak!:)<3 Jag försökte ladda upp bilderna igår, fast det gick inte!:/ Men, jag får försöka idag igen!:)<3


Detta blev ett SUPERKORT inlägg som jag sa, men det kommer ett längre sen!:)<3 Fast då är nog Ebba med och bloggar!:D<3


Ha en kanonbra dag alla!:)

Pusshejj!<3

//Amanda:)<333


 

Glas Påsk Alla!<3

 

Hello!;D<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards