amandaperssonz

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Amanda ❤ - 31 mars 2013 16:20

Hejj!<33

Om ni undrar varför jag skrev "hmm" som rubrik så var det för att jag hade ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik!:)

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. Så jag kan väl passa på att berätta att jag ska spela match imon (träningsmatch tror jag) med mitt fotbollslag! Det ska bli superkul!:)<3

Just nu så sitter jag och chattar med en kompis på facebook! Det var hon som ville att jag skulle skriva inlägget!:D<3

Nu har jag nog inget mer att skriva om!;) Men det kommer ett till inlägg sen!:)

Ha en kanonbra dag alla!;)

Pusshejj!<3

//Amanda!:)<333


 

Fotboll!;D<3

Av Amanda ❤ - 31 mars 2013 12:30

Hejsan!;D


Idag så har jag inte heller gjort så mkt, haha!:D Men jag har gjort lite! Jag har  gjort mig iordning, ätit frukos och kollat på tv! Å nu så bloggar jag!..kanske ska till farmor! Fast hon har inte svarat än!:)<3


Jag bloggar sen igen! Eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva!... Men nu så ska jag iaf öva läxor!:/


Föresten, det är nån som har skrivit i rampljuset om min blogg eller vad man säger! Men sluta med det!.. Jag kan det själv!!!<3


Ha en kanonbra dag alla!:)

Pusshejj!<3

//Amanda!:)<333


 

Länge sen!:)

 

Hello!;D<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards