amandaperssonz

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Amanda ❤ - 1 maj 2013 20:37

Heii!<33


Förlååt för att jag har varit dålig på att blogga!<3 Men nu är det 1 maj och från och med nu så ska jag blogga varje dag, förutom om jag är iväg då!=)<3 Nu så är sista sprutan tagen, så skönt!=)<3


Igår efter skolan så va jag med min bästisTowa B, vi dansade och köpte klubbor!=D Och på kvällen så kollade vi på en sån dära brasa, majbrasa tror jag det heter!=D<3 Iaf, vi hade det superkul!=D<3


Idag så har jag varit med Towa B igen!=D<3 vi har gjort massor. Men mest så har vi sparkat sparkcykel (eller hur det stavas)...=D<3 Först så va vi på ica och köpte loka <-- like old shool!<3 Och så köpte hon dumle oxå!=D<3 Sedan så sparkade vi hem till mig och sen till henne... Sen så sparkade vi till frendo och köpte milkshake, mumms!<3


Imorgon och på fredag så ska jag praoa!=) Jag ska praoa hos mamma, det ska bli superkul!.. Jag kommer att blogga efter att jag har kommit hem imon och på fredag!<3


Nu så måste jag sova!>.< Jag ska stiga upp vid 5 på morgonen imon!-.-

Ha en kanonbra kväll och 1 maj alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:)<3


 

<3

 

Bestie = Bästis!=)<3

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards