amandaperssonz

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Amanda ❤ - 6 maj 2013 19:19

Heii!<3


Idag i skolan så hade vi origenteringsprov, jag origenterade med min kompis Wilma, det gick superbra! (Y) Efter skolan så va jag med Wilma, vi hade superkul!;-) Först så gjorde vi is glass (eller hur det stavas), sen så gick vi ut och spelade fotboll, med en till i våran klass, haha!;-D Efter att vi hade spelat klart så gick vi in och kollade om is glassen va klar, vilket den INTE va!:-D Så då satt vi på datorn och spelade "Bad Ice Cream"... <-- Det gick sådär!..<3 Sen så gick vi ut och spelade kubb, kul!:-D Hon vann 2 gånger och jag 1!;D<3 Sen så dansade vi, haha!<3


Efter det gick vi ner IGEN och kollade om glassen va klar, och det va den INTE!:-/ Så vi ska va imon igen och äta våran cola glass, mumms!<3


Nu så ska jag öva lite läxor!:-/

Ha en kanonbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3


 

Laban!   

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards