amandaperssonz

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Amanda ❤ - 3 maj 2013 22:20

Hello!<3


Gokväll på er alla!:-D Inte varje dag som jag bloggar tre gånger men nu gör ja de... För att jag håller på att installera ett sims, och det är fortfarande inte klart! o.O Tror ja somnar snart!-.-


Innan så grillade vi, vi grillade hamburgare, mumms!<3 Nu så sitter jag och väntar på att det ska installera klart (The Sims 3 I Rampljuset) och kollar på tv!=)<3


Jag är supertrött... Men nu så ska jag fortsätta att sitta och bara vänta!=D<3

Ha en superbra kväll!;-)

Pusshejjj!<3

//Amanda!:-)<3


 

Lyx & Design!=D<3

 

 

Rampljus!=D<3

 

The Sims 3<333

Av Amanda ❤ - 3 maj 2013 19:39

Heejj!<3


Jag har redan bloggat en gång idag, men jag bloggar igen för att jag väntar på att The Sims 3 I Rampljuset ska installera klart (eller hur det stavas)=)<3


      Mamma grillar och Emil kollar på nått, jag vet inte vad han kollar på faktiskt!;-)


Jo förresten, det är snart sommarlov, så skönt!<3

Ha en kanonbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!;-)<3


 

Sommar!<3


&


 

Sol!<3

Av Amanda ❤ - 3 maj 2013 17:38

Hej!<3


Idag så har jag praoat sista gången!=)<3 Det har varit jättekul!Idag har jag oxå gjort klädhängare och packat skruvar. Men idag så flyttade jag tyger oxå, kul i början!=D<3


Efter att vi hade slutat idag så åkte mamma först hem och sen åkte hon och Emil till Växjö, men jag stannade hemma!=)<3 Fast dom har inte kommit hem än!=O<3


Nyss så spelade jag sims, men nu så bloggar jag och nu så ska jag kolla på tv!=)<3


Ikväll så ska jag, mamma och Emil (min bror) gilla, mumms!<3

Ha en bra helg alla!<3

//Amanda!=)<3


 

Ha en bra helg!<3

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards