amandaperssonz

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Amanda ❤ - 4 maj 2013 20:17

Heii!<3


Jag hade ju inget att göra innan idag så då va jag med min bästis Towa B ni vet!;)<3 Haha, det är inte första gången som jag har den rubriken!;D<3 Men men.. Jag och Towa och jag har varit på ica, och så har vi spelat sims, det är så kul att spela sims!!:D<3


Nyss så åt jag grillat, det var så gott, mumms!<3 Imorgon så ska Emil spela match mot Växjö Norra tror ja det va!.. Hoppas att dom vinner (Emils lag);D


På torsdag åker mamma till Malta!:-/ Kommer att sakna henne jättemkt!<3 Men det kommer nog att gå bra!:)<3 Jag ska sova hos pappa mellan torsdag - söndag, sen på söndag så ska jag spela match och efter matchen så ska jag hem till farmor och sova där tills på onsdag!:) Jag kanske inte bloggar på söndag och tisdag (näst nästa vecka) efter som att farmor har så DÅLIGT teckning!:-/<3 Men på onsdagen bloggar jag då iså fall!<3


Nu så ska jag spela lite sims igen, haha!<3

ha en kanonbra kväll alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3<3<3

Av Amanda ❤ - 4 maj 2013 11:03

Heii!<3


Om ni undrar vad jag menar med  rubriken "Försöker Igen" så menar jag att jag försöker att ladda ner The Sims 3 I Rampljuset IGEN!.. Näh, men det funkade inte igår, det stannade!>.< Fast det funkar inte så jättebra just nu heller!..


Idag på morgonen så skulle jag spela mitt sims The Sims 3 Lyx & Design... Men jag hade typ tappat bort det igår, för att jag städade och då går det INTE att hitta sina saker efter det!=D


Jo, vet inte om jag berättade det igår? Jag fick nya kläder av mamma!=)<3 TACK MAMMA!:*<3 Kommer bilder på de sen! Det va ett par byxor och ett linne, ni får se sen!;-)<3


Nu är det bara en liten bit kvar att ladda! (för simset)..<3

Ha en kanonbra dag alla!<3

Pusshejj!<3

//Amanda!:-)<3


  

God morgon!<3

 

Have a nice day!<3

Presentation!:)❤


Hejj!❤ Kul att du hittade hit!:) Jag heter Amanda och mina intressen är att dansa och att spela fotboll!:) i denna bloggen skriver jag om mig och min vardag. Följ mig gärna i bilder och text, Enjoy!;D♥

Fråga Mig Nått!?:)

16 besvarade frågor

Kalender!❤

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare År!;D

Sök I Min Blogg!? ❤

Senaste Inläggen!:D❤

Arkiv! ❤

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards